Доставка и връщане

ДОСТАВКА

*Доставката на територията на България се извършва чрез куриерска фирма Еконт до офис на куриер или посочен адрес. Цената на доставката се изчислява в зависимост от мястото, до което трябва да бъде доставена и нейните параметри. Поръчките се обработват и изпращат от 1 до 2 работни дни.

*Стойността на доставката не е включена в цената на стоката. Същата се начислява допълнително към сумата на покупката.

*Всички поръчки получени петък вечер, по време на официални празници, събота или неделя се обработват в първия работен ден след това.

Предлагаме опцията ‘Преглед и тест‘ – можете да прегледате и пробвате заявения от Вас артикул и ако не ви допада, да го върнете без да заплащате неговата стойност на куриера.

*Безплатна доставка за поръчки на стойност над 150 лв до офис на Еконт.

Потребителят получава SMS в деня на доставката, в който е упомената товарителницата и сумата, която трябва да заплати. В случай, че куриерът не открие лицето за доставка на посочения адрес, се свързва с него на посочения телефон, за да бъдат уточнени нов ден и час за доставка. Luxuryboutique.bg не може да гарантира доставка в същия ден, в случай, че вече веднъж сте били посетени.

ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА

Условия за замяна и връщане

В случай, че не се чувствате удовлетворени от закупения продукт Вие имате право и може да замените или върнете стоката в рамките на 14 календарни дни от датата на получаването и. Моля, попълнете формуляра за връщане, който ще получите заедно с фактурата към вашата поръчка.

Можете да ни ги върнете до: офис на Еконт
В случаи, че желаете да ни върнете продукта и да възстановим стойността на покупката, задължително трябва да ни бъде предоставена разписка за пощенски паричен превод. Транспортните разходи са за сметка на клиента.

МОЛЯ ИЗИСКВАЙТЕ И ПАЗЕТЕ РАЗПИСКАТА ЗА ПОЩЕНСКИ ПАРИЧЕН ПРЕВОД, издадена от обслужащия куриер. Тя заменя касовия бон към фактурата и удостоверява извършеното от Вас плащане!

При следващи връщания куриерските услуги за връщане или замяна са за сметка на клиента!

Изгубени или счупени аксесоари към закупената стока, като камъчета, мъниста, брошки, катарами и др., не се считат за рекламация!

Ако нещо си поръчате, и не отговаря на очакванията ви, можете да го откажете съгласно чл. 55 от Закона за Защита на Потребителите!